Alle categoriëen

Informatie

 

Klantenservice

Kijk hieronder of uw vraag er al bij staat. Is dat niet zo? Stuur dan een email met uw vraag. Ben hieron zo duidelijk mogelijk met uw omschrijving.

 

Kan ik het afleveradres nog wijzigen?

Als je bestelling nog niet is verzonden, kan het afleveradres nog gewijzigd worden. Wacht niet te lang want zodra het pakket bij de vervoerder is aangemeld kan het adres niet meer gewijzigd worden. 

  

Kunnen mijn bestanden nog gewijzigd worden?

Zolang de producten nog in je winkelmandje staan, kun je ze nog altijd direct wijzigen of annuleren. Zodra je betaling voldaan is wordt de opdracht direct in productie genomen. Dan is het vaak niet meer mogelijk om het document aan te passen. Proberen kan natuurlijk altijd. Stuur ons een mailtje met je ordernummer en wij kijken wat we nog kunnen doen. We laten je meteen weten of het wel of niet mogelijk is.

 

Ik heb afwijkend drukwerk. Kan dat?

Kun je niet vinden wat je zoekt? Voor afwijkend drukwerk kun je even bellen, een mailtje sturen of een offerteformulier van onze drukkerij invullen. Omschrijf je wensen zo volledig mogelijk en wij sturen je een passende offerte.

 

Kan ik op rekening bestellen?

Het is voor sommige bedrijven mogelijk om op rekening te bestellen. Neem even contact op (0115 - 613 072) om deze mogelijkheid te bespreken.

 

Ik heb een klacht.

Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent! We gaan er alles aan doen om het met je op te lossen. We kunnen je het best helpen als je ons een mail stuurt, met daarin je ordernummer en een omschrijving van de klacht. Hoe uitgebreider, hoe beter. Laat ook gerust weten wat je een passende oplossing vindt. Als het een zichtbare klacht is, zoals een beschadiging, een drukfout of iets in die richting, stuur dan altijd één of meerdere foto's mee. Dan kunnen we je klacht goed beoordelen. We komen dan zo snel mogelijk bij je terug met een oplossing!.

 

 

Contactgegevens

Axelsestraat 156
4537 AS Terneuzen
info@deprintclub.nl
+31 (0)115 613 072

 

Vraag offerte aan